کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9368 | مشاهده و دانلود: 757277089 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318437 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کیت تراشه‌های سرور ۶۴ بیتی ARM عرضه می‌شود

MyX-Gene

توسعه‌دهندگان مستقلی که مایلند با تراشه‌های سرور ۶۴ بیتی ARM کار و برای آن‌ها برنامه‌نویسی کنند اینک می‌توانند بورد‌های سرور اپلایدمایکرو (AppliedMicro) را که به‌ تراشه‌های X-Gene مجهز هستند، سفارش دهند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، کیت توسعه سیستمی MyX-Gene با بهای تقریبی ۵ هزار دلار اولین بورد موجود برای توسعه‌دهندگان سیستم و نرم‌افزار است که یک پردازنده ۶۴ بیتی دارد.

تاکنون تنها تعداد کمی از توسعه‌دهندگان و آن هم به‌واسطه شرکت‌های سرورساز مانند اچ‌ پی و دل به تراشه‌های سرور ۶۴ بیتی ARM دسترسی داشتند و این سرورهای آزمایشی تنها برای مشتریان خاص و در آزمایشگاه‌ها در دسترسشان قرار می‌گرفتند.

به‌گفته مایک میجر، معاون بازاریابی اپلایدمایکرو، X-Gene برای توسعه‌دهندگانی طراحی شده‌است که می‌خواهند با عملکرد و امکانات این تراشه آشنا شوند. او افزود، مشتریان زیادی در فهرست انتظار خرید بوردهای X-Gene هستند و شاید اولین گروه از این بوردها برای سرورسازان و شرکای نرم‌افزاری عرضه شود.

و پس از آن توسعه‌دهندگان مستقل و شخصی نیز می‌توانند سفارش‌ های خود را دریافت کنند. این سکوی توسعه در اوایل سال ۲۰۱۴ در دسترس قرار خواهدگرفت و فعلاً ظرفیت تقاضا برای نام‌نویسی و سفارش آن پر شده‌است.

اچ‌ پی و دل در حال حاضر پشتیبانی از تراشه‌ X-Gene در سرورهای خود را اعلام کرده‌اند. پردازنده‌های ARM که به‌طور گسترده در اسمارتفون‌ها و تبلت‌ها به‌کار می‌روند هم‌اینک راه‌ خود را به‌سمت سرورهای کم‌مصرف نیز پیدا کرده‌اند.

گفته می‌شود که سرورهای ARM برای پردازش‌های سمت سرور (سرور ساید) و انجام کارهای ساده وب مانند پست‌های منتشرشونده در شبکه‌های اجتماعی و درخواست‌های جست‌وجو گزینه مناسبی هستند و می‌توانند هزینه برق مراکز داده را کاهش دهند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18488 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/09/30 تعداد مشاهده: 3125
سافت گذر